Når du afleverer dit barn

Når i kommer om morgenen, skal i sætte madkasser i køleskab, drikkedunk i holderen og gøre garderobepladsen klar til en god dag i institutionen. Det gør i ved, at jeres barns regntøj, huer og vanter er pakket ud af poser og tasker. Ved at det ligger klar til barnet, hjælper i jeres barn med at få succesoplevelser. At barnet oplever at kunne tage tøj på selv.

En rodet garderobe er uoverskuelig, og vil gøre jeres barn passiv og afventende.

Husk at en god afsked med jeres barn kan være medvirkende til, at det får en god dag hos os. Hvis i har brug for hjælp til at vinke, så gør vi hjertens gerne det.

Men det er vigtigt, at i hver dag har sagt godmorgen til en medarbejder, så vi ved, at jeres barn er kommet.